Sunday

Hej underbaringar
Här hemma har ni en mamma som är så sjukt trött då barnen hostat ikapp inatt och eftersom jag vaknar varje gång dom hostar har det inte blivit mycket till sömn. Men det är bara att köra på =)

Igår var det ju jobb som stod på listan och jag jobbade då 11.20 vilket jag även kommer göra nästa lördag. Och sen kör jag mer eller mindre resten av måndaen följt av ett lugnt mars =)

Just nu leker barne på som bara den här nere man jag tror att jag ska ta och lura upp dom då jag behöver vika lite tvätt. Visseligen drar jag mig i håret 100 gånger om när jag viker tvätten när barnen är med då dom släner sig i sängen däre kläderna ligger och även puttar omkull högarna med kläder som jag vikt men endå. Det måste ju göras endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling