Trött mama

Hej mina fina.

Här har ni en trött mama som även ligger och mår lite illa. Tröttheten kommer ju såklart efter dagens jobb och att lägga sig i soffan när barnen nattats var ju ingen superbra ide känner jag nu. Och för att bli piggare tog jag fram godis skålen och åt en massa gott och därav mitt illamående. Jag har ju nämligen inte ätit godis på ett bra tag så den sockerkicken och chokladintaget gjorde att min mage inte alls vill vara med. Men det är sånt man får ta när man trycker i sig för mycket godis. Så nu vet vi det till nästa gång =)

Imorgon är det dags för jobb igen men sen är jag ledig nån dag innan det blir ett par dagar till på raken. Fanken vad skönt det är att få komma hem till ett rent och fint hus. Tack min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling