Välkomen februari

Hej mina fina
Här hemma är vi fortfarande riktigt förkylda och barnen hostar på. Och lilla jag känner av mina bihålor så något för det ska införskaffas så jag förhoppningsvis känner mig pigg nog att jobba på lördag.

Annars så har vi struntat i växasängen just nu eftersom Léone sover så oroligt nu här hon är förkyld och då det var så nytt med växasängen kom hon inte riktigt till ro när hon vaknade upp av hostan nattetid så nuväntar vi på att alla sak bli friska så vi kan köra igång med det igen =)

Snart ska vi bege oss iväg till mina föräldrar då V hade tänk hjälpa pappa med lite ved. Vet inte om jg tycker att han ska vara ute och arbeta när han mår som han mår man visst. Han känner väl att han vill ha en liten paus ifrån oss tjejer i familjen kanske haha.

En förkyld och skitig men otroligt glad Léone♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling