2012

Hej mina fina
Jaha det här blir ju årets första inlägg då jag inte hunnit blogga innan dess. Men jag kan säga att 2011 års nyårsafton var så himla underbar och jag har aldrig haft så kul som då. Det var ju till&med så kul att vi inte kom hem förens klockan var 4.45! Har aldrig hållt igång så länge i hela mitt liv. Men jag tog det himla lugnt då jag bara drack 4 cider och ett gals skumpa vid ankomsten till våra underbara och ett vid 12 slaget. Så jag drack inte mycket alls så jag inte känner att jag behöver det eftersom det tar så himla lång tid för mig att få i mig 1 haha. Så jag var ju spiknyker när vi kom hem till skillnad ifrån min man =) Och när barnen vaknade på morgonen (ja dom var hemma och sov hela tiden, med undantag ifrån 12 slaget när smällarna väckte Lilly så då fick vi springa hem eftersom vi hörde henne i babymonitorn som var med) så gick maken upp med dom så jag fick sova till 10 innan vi bytte plats =)

kommer inte lägga upp några kort ifrån kvällen då jag inte kollat upp det med alla som var med men ni kan få lite bilder på maten, dom fina fyrverkerierna och på barnen=)

Våran förrätt. Hummer! Så gott. Jag som inte gilar skaldjur tyckte det var jättegott.

Den otroligt goda huvudrätten. Oxfile och potatisgratäng som var så gott! You a star Emma älskling!

Fyverkerierna vid 12 slaget

Jösses vad det smällde!

Min stora tjej igår vid lunchen

Lilla tjejen som ställde fram en pall för att komma upp på bordet igår. Busfisen där!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min va!

Ser mysigt ut!

2012-01-05 @ 09:48:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Vanilla - nybliven mamma

Vad gott det ser ut! Hoppas att du har fått en bra start på det nya året!



Kram

2012-01-05 @ 15:05:02
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling