Dags att städa i headern?

Hej mina fina
Ja nu är julen slut här hemma och det enda som påminner oss om att det har varit jul är att adventsljusstakarna och stjärnorna finns kvar i fönsterna för att det är så himla fint. Men snart ska även dom bort. Och varje gång jag kollar till bloggen ser jag bara jul jul jul. Så jag känner att det är dags att fixa om designen här igen för att få bort den känslan. Får se om maken är lika glad när jag kommer med det förslaget =)

Just nu ligger Léone och sover och V och Lilly är ute och far så jag sitter här nere i soffan helt ensam och kollar lite på tv. Har redan hunnit gjort mina plankor och känner mig stolt att jag sitter i soffan och kollar film utan att småäta på något. För ja, det är något jag har försökt sluta ed efter nyår emd. Att småäta gottis hela tiden. Visst har jag tagit något litet varje kväll när vi myst i soffan bara jag och V men inte annars. Och det är starkt av någon som älskar godis och små åt hela tiden för några veckor sen. Jösses jag kunde ju sälja en hel chokladkaka i ett nafs haha. Men nu är det annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling