Härliga lördag

Hej mina fina
Ja det blev tydligen en liten bloggpaus här. Synd men då jag har haft en liten skrutt här hemma som har haft lite ont i sin lilla mun då hon nu fått sin 3:e lilla tand =) Tänka sig, vi som trodda att hon skulle få vara 2 tandad hela sitt liv haha. Nej då man det känns så himla konstigt då Lilly vid samma ålder hade 7 tänder.
Vad har hänt annars då här hemma? Inte mycket alls. Allt kör på som vanligt och man hinner knappt med längre känns det som. Men det är ju själva grejen med barn. Livet rullar på så underbart att man inte hinner reflektera över hur jobbigt det kan vara ibland. För jobbigt är det iblad. Speciellt när båda barnen inte är på humör och maken jobbar men man vänjer sig ju så lätt vid det så man känner inte hur det har varit under dagen innan den är slut. Men jag skulle aldrig byta bort det i hela mitt liv! Det bästa jag gjort i hela mitt liv är mina döttrar!
Mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling