Härliga söndag

Hej underbaringar
Här har det bivit dåligt med uppdatering men det är bara för att jag inte hunnit ikapp med livet. När jag hade bloggat sista fick jag ett sånt himla ryck att jag ställde in Léones spjälsäng i hennes rum och sen möblerade vi (jag och Lilly) om lite inne på Lillys rum så nu har fröknarna ett varsit rum vilket funkar så himla bra =) Lilly får ju ha sin lampa igång när hon sover och Léone får ha det mörkt så båda är nöjda. Sen har Léone sovit lite längre dom här dagarna med men imorse var storasystern lite elak och gick in till Léone och väckte henne fast hon vet att hon inte får det. Så hon har varit på myshumör hela morgonen då hon inte hade fått sova klart. Men jag klagar inte =)

Annars då? Jo igår när vi kom hem ifrån svärföräldrarna så skulle jag gå ur bilen med Léone och halkade som bara den men som tur var hann jag få under mina händer under hennes huvud så hon gjorde sig inte illa. Men blev otroligt rädd. Stackare! Jag däremot, ja jag är ju inte ackrobatisk så just nu sitter jag här med en sträkt ljumske. Att jag sen har problem med mina axlar är ju som gräddet på moset.

En härlig bild ifrån förra vintern. Här hade vi en superliten tös som sov i vagnen medans våran stora tjej lekte för fullt i snön. Och just nu faller snön så fint utanför våra fönster så snart kanske man kan leka i snön igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling