Jaha

Hej mina fina
Jaha, här hemma har vi en tjej som nu har feber även dagtid. Som tur är får jag iaf i henne alvedon nu med så det kommer nog sänkas snart för hon beter sig ju precis som vanligt med massa bus och tokigheter. Och äter gör hon ju med =)

Sen fick vi ju ett mindre kul besked idag med. V har blivit uppsagd ifrån sitt budbilsjobb och har nu bara 1 månad kvar att jobba där (han var bara tim. anstäld och därav 1 månads uppsägning). Superfint! Som tur är så har jag ju några dagar att jobba på konsum men vi vet ju inte heller hur länge jag får jobba där. Snacka om att livet ger oss många utmaningar. Men vi har varit nere på bottnen en gång redan och vi klarar oss alltid. Vi har ju iaf en massa kärlek och vackra barn♥

Jag behöver väl inte säga hur besviken jag är över personen/personerna just nu som sett till att V inte längre har ett jobb med tanke på att denna person vet att vi har 2 barn att försörja med tanke på att den tillhör familjen....

Så sant!

Kommentarer
Postat av: johanna

tack du, den värmde.

2012-01-27 @ 20:13:21
Postat av: Mammalott

@Johanna: Det har bara varit så sjukt mycket den senaste tiden att det här blev den droppe som gjorde att bägare rann över helt. Har inte gjort annat än att gråtit idag. Vi har ju äntligen fått tillbaka vårt hus och nu är jag så himla rädd att förlora det igen.......

2012-01-27 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling