Söndag

Hej mina fina
Jaha, då var det söndag igen. Imorgon är det dags att dra igång en ny vecka igen men jag vet inte hur det blir här hemma då vi alla fortfarande är förkylda. Sen hostar jag och barnen även så vi får väl se hur länge detta sitter i för på lördag ska jag ju börja jobba lite igen =)

Natten har Léones del fick ju superbra. Hon vaknade inte en enda gång så det är bara hoppas på att det kommer fortsätta såhär nu. För min del var väl inte natten fullt lika bra då Lilly kommer in till oss nu och jag kan verkligen inte sova då. Så detta var sista natten hon fick göra så för nu kommer hon bäras tillbaka till sin egen säng.

Min busiga tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling