Välkommen nya veckan

Hej mina fina
Ja, redan måndag igen och en ny vecka ska rulla på. V är på praktik och jag och barnen sitter just nu och myser till Pettson och findus. Snart är det ävene dags att börja med någon form av lunch och Lilly vill jättegärna ha våfflor men det som är jobbigt där är att Léone inte gillar våfflor eller pannkakor. Vet inte varför men hon ratar det helt. Så jag får ta och leta redan på något gott hon kan få istället för alternativet där är att hon bara äter upp mackan hon får till lunchen. Visst brukar ju hennes storasyster köra på det med man det känns lite bättre att veta att dom får i sig ordentligt med mat istället.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag kulle ju behöva röja lite i lilla rummet vid hallen men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta för plats åt allt som ligger där inne på golvet. Är även sugen på att leta redan på Lillys gamla mörkläggnigsgardin och sätta upp den på väggen där inne så man skulle kunna knäppa superfina kort på barnen där inne. Ja, det tror jag nästa får bli en sak att göra denna vecka =)

Skulle vara himla kul att få upp den där rullgardinen då jag verkligen behöver lite nya kort på både mig och sötnosarna till den nya designen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling