Att prioritera

Hej underbaringar. Ja igår kom Ikea leveransen och nu har vi ett underbart skötbord på killens rum. Passade på att skicka efter ljusblåa knoppar ifrån systerlycklig när jag ändå var igång vilket jag fick redan idag så det blev verkligen pricken över iet =) Ja, nu till rubriken. Nu när jag har foglossning och ont på det sätt jag har får jag verkligen prioritera vad som ska göras här hemma. Igår blev det skötbordet vilket gick bra eftersom jag inte jobbade alls igår. Men idag blev det inte alls lika mycket gjort då jag ska vara på jobbet 15.30. Så idag har jag fixat lite med tvätthögen så nu är det bara att vika in ikväll eller imorgon. Huset är däremot inte så vackert eftersom jag inte orkar städa när jag jobbar. Men jag hoppas få det lite snyggt på torsdag då jag är ledig =) Det är på ett vis otroligt jobbigt att inte orka fixa allt jag vill hela tiden men jag vet ju att jag måste ta det lugnt för att orka med barnen och jobbet dom här sista veckorna. Men det är skönt att veta att tvättstugan snart kommer flyttas upp för att jag ska slippa en trappa att springa i. Men får vars lycklig för det lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling