För att jag har börjat boa på riktigt nu

Hej mina fina
Ja, nu kan jag inte hålla mig längre, nu har jag börjat boa på riktigt. Har precis klickat hem både skötunderlägg och små förvaringskorgar att ha vid skötbordet. Detta har jag klickat hem ifrån Färg & Form/lekmer
Skötbädden kostar 349:-
Och 2 av dessa, en liten och en större för 89:- och 99:- st
 
Sen passade jag även på att klicka hem skötbordet ifrån IKEA för att Victor ska slippa det besöket. Redan om en vecka blev leveransdatumet satt till så vi hoppas att dom håller det =)
 
Kommer bli så bra inne hos lille W. Sen kommer ju även skötbordsdelen till den hem då mde så då får jag boa riktigt mycket med att lägga på underlägget och hänga upp förvaringen på sidan eller ovanför.
 
Och sen kommer ju även alla lillens kläder läggas där i med då jag just nu tvättar dom minsta kläderna. Åh vad jag är nöjd över dagens fix =)
 

Kommentarer
Postat av: Mamman till L & L

Åh det grodmönstret är så himla fint!

Svar: Ja det var ju super fint på bild men snyggare i verkligheten =)
Liselotte

2012-07-17 @ 22:25:15
URL: http://vimorina.blogg.se
Postat av: Emelie

Snygga grejer!! De skötbordet har vi också, jag är jättenöjd med det och det är ju så fint :)

Svar: Ja det är verkligen underbart fint! Har kollat på det länge nu och nu kommer det bli perfekt till killens rum =)
Liselotte

2012-07-18 @ 08:39:59
URL: http://emelierydell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling