Huvudvärk

Hej mina fina Ligger just nu i sängen ute i stugan (yes, appen fungerar äntligen!) men huvudvärk. Har otroligt tråkigt väder här och barnen bara bråkar så det kanske inte är konstigt heller. Så nu kan jag iaf blogga lite bara jag hittar mottagning ibland =) Fast jag lider lite av hemlängtan känner jag. Att jag sen vill börja boa redan nu hjälper inte heller och idag stod jag på Ica här borta och ville köpa lite miniblöjor för att stilla suget efter att boa lite. Men jag fick inte med mig några blöjor så nu kliar det rejält i fingrarna haha. Är det för tidigt att boa in sig helt redan i vecka 28? Vill fixa och dona hela tiden och har velat ett bra tag med men har lyckats hålla fingrarna i styr. Men snart så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling