Kolmården 27/6-2012 Del 3

Ja, här kommer då den sista delen av våran kolmården resan och det är alla dom övriga djuren som kom med på bild.
 
 
 
 
Snöleopard som gömmer sig
Snöleopard som gömmer sig
 
 
Här kom det en tiger och slängde sig ner så fort vi kom in med barnvagen. Ni ser ju vagnen och Lillys skor i bilden. Synd att alla spran fram till oss för dedt gick ju inte att stå kvar när alla trängde sig fram för att se tigern. Avskyr när folk gör på det viset.
 
 
Precis så här hänner jag mig, som en knubbsäl =)
 
 
 
 
 
 
 
Ja nu har ni fått sett hur vi hade det på våran underbara dag på Kolmården. Önskar att vi kunde göra det igen innan sommaren tar slut men jag vet inte om min kropp orkar mycket längre till tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling