Lite ledighet

Hej mina fina
Ja äntligen kommer min kropp få vila upp sig ifrån jobb ett par dagar innan det är dags att ta tag i dom sista arbertpassen i augusti. Jobbade i lördags och nu är jag ledig tills på fredag då jag jobbar i 3 timmar bara. Sen kör jag på med 4 pass veckan efter och veckan efter det är min sista vecka och då blir det bara 3 timmar på fredagen igen. Sen går jag på mammaledighet =)
 
Startade hela min lilla semetser med att städa hela nedrevåningen föpr att sedan svimma i bilen på väg till V´s mormomr och morfar. Men det var det värt för oj vad skönt att ha ett rent och härligt golva att gå på idag =) Är helt slut i kroppen även idag man som sagt, det var det värt. Någon som boar må tro? Haha.
 
Nej nu ska jag försöka underhålla barnen lite. Blir ev lite bakning eller lek på deras rum. Men sätter jag mig på golvet med dom kommer jag nog inte upp på ett bra tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling