Magen i vecka 30

Hej fina ni
Har ju haft ett helt underbart väder idag så jag har mest varit ute men knäppt lite kort hann jag endå med. Dock blev bilderna inte alls bra (jag måste lära mig inställningarna nu) så även denna vecka bjuder jag på svartvita kort =)
Stora tjocka magen. Sist jag var hos BM hade jag ju fortfarande 4 kg till inskrivningsvikten emn oj vad jag har blivit stor om ändan och låren. Och det rasar väl inte bara av mig efter förlossningen heller kan jag tro så det blir till att ligga i för att komma i mina gamla jeans. Men det ska nog lösa sig =) Tänk, om 70 dagar är det meningen att våran lilla William ska ligga i våra armar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling