Williams rum

Hej
När jag ändå var i farten med kameran så gick (läs:drog mig upp) till lilla W´s rum och för att dokumentera hur det ser ut just nu. Så här har ni lillens rum =)
Den fina skylten som jag gjorde när jag var gravid med Léone får äntligen komma till användning
Skötbordet
Amdra sidan rummet
Dom underbara knopparna ifrån systerlycklig
Dom fina färg & form tingen jag köpte
Denna underbart mjuka filt hittade jag inne på Kappahl för 99:-
En vimpel var jag ju bara tvungen att köpa =) Ett tradera fynd faktiskt.
En liten tavla med UL bilder på våran lilla kille.
Vimpeln var så lång att den fick bli till två och hamna på varsin sida av rummet ovanför lekhyllan =)
Den fina nallen som klickades hem. Så mjuk och fin!
 
Ja, som det känns nu skulle jag vilja ha ut sängen som står där inne men det kanske är bra med ifall det kommer behövas när han kommer flytta upp dit sen. Men vi får se. Vill helst ha bort den. Sen är det ju såklart spjälsängen som fattas men den får vänta ett par veckor till då jag har ett litet projekt på G där. Själva sängen kommer jag inte ögr något med eftersom det är den sängen som mina föräldrar köpte när min storebror som idag är 26 år skulle komma till världen så alla vi barn har legat i den, även Lilly och Léone. Men den är träfärgad så jag hade tänk att jag skulle bygga en extra ram till den som man kan föra över som kommer bli vit med lite krussiduller =) Ska bli kul att se om jag får ihop det haha. Sen är det ju inte så jättemycket kvar. Och ja, blöjor har jag redan köpt. Var inne i stan här om dagen och då kom jag på att jag hade rabbatcheckar på billigare blöjor så då passade jag på innan dom skulle gå ut. Så två stycken libero nr 1 betalade jag 30 kr för och två stycken nr 2 för 160 kr. Inte illa =)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va mysigt. Jättefint :)

Svar: Tack =)
Liselotte

2012-07-30 @ 02:11:41
Postat av: Tina

Hej! Jag är så glad att ni äntligen ska få er efterlängtade son :)
Är det bra med er annars? Var ett tag sedan vi sågs och hördes, vet inte riktigt vad som gick fel :( Ni får komma och hälsa på och se hur vi bor nu! :)
Ha det bra! Kraaam
P.s mycket gulligt och fint du har gjort åt lilla William :)

2012-07-31 @ 23:04:41
URL: http://tinaomelvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling