I´m back

Hej mina fina
Ja det har varit lite mycket den här helgen då jag och V jobbade på fredagen med 2 timmar tillsammans och sen flyttade vi in barnen i deras nya rum. Ska ta och knäppa lite kort imorgon på hur det blev men vi är alla nöjda här hemma. Och i lördags jobbade jag till 16 och efter det åkte vi ham till mina föräldrar. Och igåt hade vi bara en mysdag hela familjen så tyvärr har bloggen kommit i bakrunden då. Men ni fick ju ett litet livstecken ifrån mig igår då mina hormoner levde loppan.

Jag har nämligen sen jag blev gravid med William fått ett otrologt kontrollbehov och det märks när man umgås med mig. Jag kan tex bli galen om jag och V har jobb samma dag för då stressar jag upp mig så jag nästan svimmar, jag vill ha det snyggt och fint hemma hela tiden och blir galen av att det ligger leksaker på golvet nere, jag möblerar om i diskmasikinen när V stoppar in disken för att jag inte tycker att det blir rätt och jag vill ha stenkoll på allt. Och därav min mobilbild där jag visar att jag kollat igenom alla barnkläder för att se vad vi har. Har även gjort det med 62-68 kläderna. Men jag känner ett helt annat lugn när jag vet att jag har gjort det och det hjälper mig så nu får jag vara så här knäpp i 17 veckor till haha.

Ska söva lite barn nu och sen ska jag hoppa in i duschen men efter det ska jag äntligen fixa lite magbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling