Shopping

Hej mina fina
Nu har jag nattat tjejerna och ska fixa en liten macka till mig i väntan på att V slutar vid 21 då vi ska äta lite god mat.

Men innan det tänkte jag visa upp vad jag klickat hem idag. Fasnade helt i träsket idag så det blev lite saker faktiskt =)

Underbart fin mammaklänning ifrån H&M 249:-. Kan ju behöva några fina klänningar som passar eftersom jag bara växer och växer och klänningar passar ju alltid, hur stor man än blir =)

Jättefin pyjamas/heldress från Frank Paul/Babyshop som jag hittade på rean för 259:-. Storleken var 3 månader men dom skulle vara små i storleken men vad gör det? Så söt!

Barnvagnshänge ifrån Paul Frank/Babyshop som även den kommer ifrån rean med det fina priset av 64:-

Lilly såg denna söta lilla väska ifrån Scotch R´belle/Babyshop inne på rean så den fick hon för 175:-.

Ett sött påslakanset ifrån köpbarnvagn för ynka 129:- fick såklart komma hem det med för att stilla mitt stjärnbehov =)

Och till sist blev det ett blått och ett grönt påslakanset till vagn/vagga ifrån Färg & Form/kopbarnvagn till priset av 249:- styck. Det blåa kommer han få till vaggan och det gröna hamnar i vagnen. Vill ju matcha vagnen såklart =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej fina!



Kikar in för att önska dig en fin och härlig midsommarvecka! :)



Kramis!



P.s den där klänningen lär nog jag också spana in..jättefin!

2012-06-18 @ 09:31:51
Postat av: Mammalott

Anna: Tack underbara du!



Klänningen kom igår och den är helt underbar!



Massor av kramar

2012-06-21 @ 14:12:37
URL: http://www.mammalott.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling