Åh vad jag vill ha en....

Ny tvättstuga!

Hej mina fina.
Jahg gud vad jag vill få iordning e ny tvättstuga. Hatar att springa ner i källaren och hänga tvättan och hämta upp den. Vill ha den på vårat entreplan så man kan fixa lite mer amed tvätten på ett bra sätt. Just nu blir det ofta att man slänger i en tvätt och sen hängs den inte upp förens dagen efter då man glömmer bort den eftersom den är just i källaren. Men vi hoppas på att det blir fixat till sommaren =)

Nejnu ska jag sluta prata om städning mm då det var någon som tyckte att jag bara städer hela tiden =) Vilket jag inte gör alls när barnen är vakna. Det var väl mest igår jag höll på lite men då var ju barnen helt inne i en Astridfilm så dom märkte inte att jag hlöö på i 30 minuter eller vad det blev tillslut. Nej, här städas det bara när barnen sover för det är ingen ide att städa med dom vakna för då drar dom verkligen bara fram allt igen haha. Ja, för ni ska se Lillys rum nu. Men kan inte tro att vi storstädade där för en vecka sen. Men det är ett barnrum och det ska ju synas. Det viktigaste är att det blev ordentligt dammsuget ocg renbäddat där uppe ibland =)

Idag hoppas jag på ett besök till Uppsala men det vet man ju aldrig hur det blir. Makens mobil har ju gett upp så vi väntar på svar om vi får lämna in den så det är ju det som överväger om det blir ett besök idag eller en annan. Skulle behöva besöka IKEA och köpa lite smått och sen vill jag även till gränby för att handla lite snyggt till mamman =)

image description
En glad mamma för ett par månader sen. Har verkligen inga nya fina bilder på mig men det måste ju fixas. Kanske blir det någon dagens sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling