Bad hela dagen

Hej mina fina
Ja nu är det bestämt att det blir ett besök till badhuset imorgon. Gud vad kul det kommer blir för barnen. Jag däremot är ju inte fullt lika sugen på att visa upp mig i bikini men det är ju bara att köra på =) Finns väl fler än jag som inte är så supersugen på att visa upp mig i bikini där kan jag tro. Men förhoppningsvis är det rätt så lugnt med folk där så man inte behöver trängas i poolen. Åh vad jag längtar!

Sen får vi se om vi kommer vara där från öppning till efter lunch eller om vi fixar det vi ska först och sen åker och badar. Känns som att det inte spelar någon roll hur det blir riktigt. Men visst är det väl lite skönare att kanske bada efter allt annat så man slipper lukta klor i varuhusen =)

(Bildkälla)

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så mysigt!

2012-03-19 @ 08:04:53
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling