Belly pics

Hej mina fina
Har inte kommit ut på blogg.se med makens firefox läsare så tillslut öppnade jag explorer och se där, det funkade =) Har ju sagt att det är den bättre läsaren haha.

Men här kommer äntligen belly picsen för denna vecka. Bilderna jag tog igår blev ju suddiga så det fick bli nya idag. Så här kommer dom =)



Underbara liten i magen. Du är inte så stor där inne men du ser till att ha mycket plats redan nu =)

Här ser man även ett litet projetk jag höll på med igår, nämligen att jag bytte mattorna på trappen. Dom gamla hade börjat lossna och var inte alls snygga efter den tid vi hyrde ut man nu är det fint igen =)


Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Så fin fint! =)



Btw var med i min tävling, stor chans att vinna! =)

http://extrem.blogg.se/2012/march/tavling-i-sammarbete-med-runns-erikas-garde.html

2012-03-27 @ 14:49:23
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Anna

Heeeej!



Länge sen nu. Jag kikar in här titt som tätt men jag är dålig på att lämna spår eftermig. Men nu kan jag bara inte låta bli.



Ett bamsestort grattis till pyre nummer tre!

Va roligt att du fick din vilja igenom med ett till barn. ;)



Vi väntar också bebis igen, Kevin ska bli storebror.:) Är i vecka 12 så om allt går som det ska kommer den lilla i Oktober, lagom till K fyller två. :) Så vi ligger väl rätt nära i BF va?



Förresten du finns inte med på nåt "mammaforum" eller, typ Blimamma.se? Tänkte att det vore roligt att följas åt lite.



Oj så långt det blev. Avrundar nog här.



Stor kram från mig och Kevin

(annacondas-anna :))



2012-03-27 @ 19:47:09
Postat av: mammaTea

Fin mage!

2012-03-27 @ 21:11:38
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Malin

Grattis till graviditeten! 😃så roligt! Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-03-29 @ 13:51:48
URL: http://barababbel.blogspot.com
Postat av: Liselotte svarar:

Anna: Åh vad underbart! Grattis =) Ja då är det ju lite många dagar mellan oss alls.



jo jag är medlem på både blimamma och minbebis och på båda heter jag Mammalott så det blorde ju gå rätt så bra att hitta mig =)



Kramar från oss i tjejligan =)

2012-03-29 @ 14:26:05
Postat av: Anna

Tack fina!



Jag hittade på dig. Men du får ju se till att skriva någe. ;)



Humla2 heter iaf jag där! :)



Stor kram till er!

2012-03-31 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling