Första lördagen i mars

Hej mina fina
Ja herregud, vart tar tiden vägen? Jag hinner verkligen inte med någonting längre känner jag. Det är ju så himla mycket som händer i vårat liv just nu som jag vill blogga om men när jag sätter mig ner vid datorn rinner allt ur mig och jag får inte ur mig ett ord. Superjobbigt då jag vill blogga men allt bara fryser för mig och då är det inte lätt.

Men hur som, denna månad har jag ju iaf inte lika mycket jobb på schemat vilket känns så skönt! För oj vad jag var trött där i slutet. Jag har förra månaden jobbat 14 av 29 dagar så ni kanske förstår att man blev lite slut. Men igår var det bara att dra igång en ny jobb månad  då det blev ett inhopps pass med ett par timmars förvarning. Och idag ska jag jobbba kväll igen. Sen har jag inget inplanerat på 13 dagar men det blir säkert något mellan iallafall.

I onsdags blev det en liten tur till Uppsala då det behövdes gummistövlar till barnen. Hittade ett par fodrade var till dom inne på skopunkten. Är ju ett sånt himla underbart väder nu så det behövs ju verkligen gummistövlar nu. Våren är här! Efter det blev det en liten tur inne på Gränby där barnen fick en varsin ny sommarjacka ifrån lindex. Blev en liknanade modell som dom hade förra året som jag gillade så mycket. Så det var härligt att hitta en som var i samma stil och färg. Och den färgen är inte rosa utan grön =) Känner att det börjar bli lite för mycket rosa här hemma så det är skönt med lite variation.

Och när jag endå var på det humöret blev det riktigt blåa jeansleggings till tjejerna ifrån Kappahl med. Inget genus här inte!

Mammas ♥

Mammas lilla gladfis

Och så en bild på hur det oftast ser ut här hemma. Bara bus hela tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling