Full fart

Hej mina fina
Förlåt för dålig uppdatering medn det blev 3 dagars  långa arbetspass för mig från torsdagen till i går. Så det är därför jag inte haft tid med något annat med familjen mellan passen. Hoppas att ni förstår.

Men nu hoppas jag på lite ledighet fram till på fredag för nu behöver jag lite familjetid♥

Idag jobbar V så denna dag har jag och töserna haft en massa mys för att ta igen lite tid tillsammans. Oj vad jag längtat till mina tjejer♥ Visst är det ju skönt att jobba med men ibland behöver man en kram eller två av sina älsklingar när man själv känner för det.

Mina lilla älskling idag. Kappahl från topp till tå =)

Har ni sett en sån lockig liten tjej vi har? Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling