Imorgon smäller det

Hej mina fina
ja imorogn blir det äntligen ett Uppsala besök. Wiiii! Ja, jag vet att jag är löjligt barnslig nu men det sak bli härligt att göra något annat än vara här hemma hela tiden. Och jag hoppas ju på ett besök på äventyrsbadet eller leklandet innan vi uträtta det som uträttas ska. Vill få in lite underbart härlig familjetid till morgondagen. Ja vi får helt enklelt se hur det blir imorgon =)

Annars då? Jo idag har jag fixat ill lite i Léones rum då hon ville sova i växasängen inatt men det har varit lit trångt att komma ur den för henne med stödbrändan. Så idag tog jag fran en tilläggs del och lade i men när det gjordes blev ju sängen för lång för att stå som den gjorde. Så nu har hon lite annan planlösning på rummet som blev helt okej men jag gillade verkligen den förra. Men man vänjer sig väl =) Hoppas bara att hon vill sova i den sängen i fortsättningen med för oj så skönt det är att slippa lyfta ur och i henne hela tiden. Hon är ju inte lät som en fjäder längre om vi säger så. Min lilla älskling som bara växer och växer varje dag. Något nytt lär hon sig varje dag och man kan inte förstå hur hon redan kan vara så stor.

Sötisen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling