Jobbiga gravid drömmar

Hej mina fina
Inatt ville Léone sova i sin växa säng men det betydde ju att hon inte alls ville somna om vid 6 imorse men jag lade täcket över huvudet för denna morgon var det min dag att sova lite längre.

Men oj vad jag önskar att jag inte jort det. Gud vad jag hatar mina drömmar när jag är gravid. Man drömmer så mycket komstigt och man blir aldrig riktigt utvilad pga dom heller. Och imorse vaknade jag med gråten i halsen eftersom jag drömde att V var otrogen vilket jag alltid gör under en graviditet. Varför kan man ju undra när vi älskar varandra så himla mycket efter 10 år ihop. Ja, gravidhjärnan är inte att leka med.

Myskort på mig och min älskling för snart 2 år sen med Léone i magen. Där står vi på samma gård som kyrkan vi gifte oss i står. Och där båda tjejerna är döpta. Och där den lilla i magen ska få döpas med. Våran kyrka♥ Tänk att det i år är 5 år sen jag fick bli fru Liselotte Röjerås.

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Ja graviditeten kan verkligen göra en helt nojjig, både i vaket tillstånd och när man sover. Hade också massor av mardrömmar... Inte roligt!



Ta hand om dig!

2012-03-21 @ 18:42:41
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hahah, låter som att vi har precis samma inställning - så härligt!! :D



Jättemysig bild på er!



Kramar

2012-03-21 @ 22:30:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna

Usch så jobbigt när det blir så där. Jag drömde också en massa konstigheter under graviditeten.

2012-03-22 @ 12:02:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling