Tidig morgon

Hej mina fina
Idag kom det en liten tjej och smög in till sin mamma och pappas sovrum för att gosa in sig hos mig. Och denna tjej var Léone. Så mysigt. Hon vill sova i sin växasäng igår med när vi kom hem får mina föräldrar och inatt sov hon hela natten där utan uppvak för napp mm. Så det blev morgon för oss redan 6.30 idag. Men att få ligga i 10 minuter och kramas med lillan var mysigt. För mina tjejer är ju inte några som sitter stilla mer än nödvändigt om vi säger så =)

Annars då? Jo vi har planer på att gå och och leka en massa efter lunch. Men just nu står det lek på barnens rum efter att jag har vikt det sista av kläderna.
image descriptionimage descriptionimage description
Små detaljbilder på Léones rum innan jag flyttade på sängen. Tänk att mina 2:a lilla tjej bor där inne nu när Lilly hade det rummet som sitt när hon föddes här. Och sen kommer liten i magen så bo där med. Tänk att jag har fått ett sånt himla underbart liv♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh det minns jag! Och vi är ju så lika där, men jag antar att det är bra att öva lite på det där. Tänk att hon en dag (om typ tusen år, säger vi) ska börja dagis där jag inte alls får vara med på allt nytt? ÅH! :P



Kramar

2012-03-22 @ 21:08:25
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling