3 års koll på BVC

Godmorgon underbaringar.


Om 1 1/2 timme är det dags för oss att bege oss med BVC där Lilly ska på 3 års koll. Ska bli otroligt spännande att se hur stor våran tjej blivit nu. Är ju ändå 6 månader sen vi kollade sist och jag tycker att hon dragit iväg himla mycket p längden så vi väntar med spänning på besöket. Men nu ska jag ta och sticka in huvudet i duschen för mitt hår är en katastrof numera. Dags att färga utväxten och bättra på resten av håret för gud så tråkigt det är nu!

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Tänkte bara tipsa om att undvika hårfärg under graviditet då kemikalier från färgen via hårbotten går ut till blodet som sen går över till barnet.

2012-05-12 @ 07:03:57

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling