Bm besök avklarat

Hej
Ja idag har jag och mamma varit ner på lite Bm besök för att kolla hur lillkillen i magen mår. Och han mådde ju superbra. Hjärthjud på 144 slag/minuten och ett Sf-mått på 23 om jag hörde rätt. Så allt var ju bra där. Jag fick ju dessvärre en smärre chock när jag fick höra min vikt. Jag var ju säker på när jag sa min vikt idag att jag hade gått upp 5 kg men nejdå, jag hade ju gått ner 5 kg sen inskrivningen! Jösses, vad jag kände mig dum när BM frågade om jag åt som jag skulle. För ja, det gör jag ju. Som en häst tycker jag själv. Men det syns ju tydligen inte alls på min vikt. Så nu känner jag ju mig jättedum som är sugen på sallad hela tiden för nu känns det som att jag borde svulla hamburgare och pizza varje dag. Men vi får ju hoppas att det vänder nu för lillkillen i magen mår ju bra och det är ju det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det var samma för mig, gick ner över 6kg från inskrivningen till vecka 22 tror jag det var. Har fortfarande inte gått upp de jag gick ner :) men för min del är det ju bara bra eftersom jag var stor redan innan :)

2012-05-28 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling