Fina tapeter

Hej mina fina
Letar för fullt efter sina tapeter in till Lillys nya rum eftersom jag och Victor började prata om att flytta ner snart. Har hittat en massa fina men dyra tapeter och känner jag barnen (LÄS:mig själv) kommer det säkert tapetseras om om ett par år och då lägger jag hellre ner pengar på annat än tapeter. Men idag hittade jag en helt okej tapet inne på rusta men frågan är om Lilly gillar den. Fast jag tror inte hon lägger ner så himla stor vikt på tapeterna heller =)

99 kr rullen. GFanns även en matchande i bara den rosa tapeten som kanske kan göra rummet lite roligare =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Jaaa, skynda skynda! Här var det nästan utplockat i alla storlekar :D



Kramar

2012-05-14 @ 20:51:03
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emõke

Jätte fin, och prisvärd ;)


Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling