Kläder till lilla William

Hej mina underbara
Ja, i torsdags när vi fick bekräftat att det var en liten William i magen så var jag ju såklart in föpr att handla lite fina kläder till honom tillsammans med Lilly. Hon är ju helt underbar och frågar hela tiden om Liam kommer tycka om det hon gör eller det vi köpte. Så sött!

Men här hommer då inköpen ifrån torsdagen:

Söt dress ifrån Lindex i strl 50

Body och byxor ifrån Kappahls Newbie serie. Båda i storlek 50.

Lilly ville ge sin lillebror något och köpte därför denna lilla elefantsnuttis ifgrån Kappahl.

Söta byxor ifrån H&M i strl 56.

Söta gubb-byxor ifrån Kappahls Newbie serie

Fin body ifrån Kappahls Newbie serie i strl 50

Vit mjuk boyd ifrån Lindex i strl 50

En ljusblå och en blå/vitrandig body ifrån Cubus i strl 50

En blå/vitrandig och en stjärnboby ifrån Cubus i strl 50.

Ja det var det jag fick med mig denna shoppingtripp. Nästa gång blir det nog lite i 56 men det som är så tråkigt är att det mest är sommarkläder i butikerna nu men det går ju att hitta fina fynd till en som kommer i oktober ändå =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Himla söta kläder! har köpt dressen med stjärnan på fast i grått och storlek 62 (Lite för varm mitt i sommaren tänkte vi) och den vita bodyn i strl 50 :) Svårare när man inte vet vad som gömmer sig där inne ^^



Hoppas allt är bra med dig, måste försöka träffas nästa gång jag kommer till våla, antagligen i juni eller så!



Kramar!

2012-05-06 @ 23:09:19
Postat av: Mammalott:

Madeleine: Ja det måste vi verkligen! Då kan ju ni få lite rosa kläder om ni vill ifall det är en liten tjej där inne. Tänk att du snart ska få ett litet underverk!



Kramar

2012-05-07 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling