Nytt till lillkillen

Hej fina ni
Igår blev det en heldag i Uppsala där vi gick och strosade mest. Var in på IKEA en snabbis där vi köpte en mörkläggningsgardin till det rum Léone ska få, en stor plastlåda där vi har lagt i alla barnens gosedjur som låg undanstoppade innan och lite annat smått och gott. Sen shoppade vi lite nytt till lillen i magen. Tjejerna har ju så himla mycket kläder att deras garderob snart svämmar över så dom fick bara en varsin solhatt. Så idag var det William som fick bli lite bortskämd =)

Så söta chinos och en skjorta ifrån H&M. Båda i strl 62.

Så söt pyjamas ifrån lindex i strl 62.

Två stycken tjöjor som jag fyndade för 30 kr styck i strl 56 och 62.

Två till fynd tröjor som kostade 30 kr styck. Båda i 62.

Underbar pyjamas eller heldress om man hellre vill det ifrån kappahls Newbie serie i strl 62.

Underbar body ifrån Kappahls Newbie serie i strl 68.

Samma här, Newbie body fast i strl 56.

Och till sist blev det 2 par likadana byor ifrån kappahl i strl 56 och 62.

Så nu är det en hel del inköpt i 50-62 så nu får jag börja fylla på lite mer i 68 när jag ska köpa mer åt lillen i magen. Men jag kan säg att det blev mycket klämmnade på små söta klänningar även denna gång för ja, det är ju det man är van att man ska klämma på =) Men oj vad mycket sött det finns på killdelen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling