Planering

Hej
Håller på att planera hur vi ska ha det i huset för fullt just nu. Jag vill ju flytta ner vårat sovrum för att barnen ska kunna få egna rum då dom behöver det(dom kan inte sova i samma rum och när dom varit runt 6 månader vill dom inte längre sova i samma rum som oss) och det skulle vara himla skönt att ha sovrummet nere så man slipper störa tjejerna när vi går upp och lägger oss på kvällarna. Och för den delen med när jag måste kissa om nätterna =) Och sen tänker jag ju även hur skönt det skulle vara att ha ett sovrum nere när William kommit sen med. Att slippa springa ner när det ska blandat ersättning, att ha honom sova på samma plan dagtid som vi för det mesta är på mm. Ja det skulle vara underbart helt enkelt. Och att sen få en tvättstuga på samma plan är inte heller fel =)

Och sen planerar jag ju även hur tjejernas rum ska se ut sen med. Blir nog så att Lilly får ta vårat sovrum då jag vill göra en liten scen åt min lilla sångfågel där inne. Har ju nämligen inbyggda spottar i taket där våra byråer nu står så det skulle bli prefekt. Letar och letar efter den prefekta tapeten dit men jag tycker dom flesta enkla men fina är himla dryra. Vill inte lägga ut 400 kr per rulle på en taket som har 2 ränder av rosa på sig. Så letandet fortsätter =)

Perfekt plats för en scen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling