Sista dagen att vara mamma till en 2 åring för denna gång

Hej mina fina
Har ni haft det bra denna långhelg? Här har vi ju som vanligt haft fullt ös med fint väder så vi har ju kört på utelek den större delen av tiden. Och igår körde jag och maken delad jobbdag då han jobbade till 14 och jag började 16 för att sedan jobba till 20. Och det märktes ju att det var valborg för nog kom det in några som tagit några för många under kvällen. Själv finns det inte på kartan att komma in till affären vid 18 och vara full. Men vissa kände visst att det var en bra ide.

Och idag är det ju som rubriken säger, den sista dagen för mina 2 åring. Imorgon lir hon 3 år och jag kan inte förstå hur det redan kan ha gått 3 år sen jag låg på förlossningen och hade ont. Men otroligt nog är det sant och snart har vi haft våran stora prinsessa här i 3 år. Så ikväll sak vi sätta upp studsmattan och cykeln hon ska få så det är redo för henne imorgon. Och sen ska det ju dammsugas lite, skuras golv och även tvättas fönster. Så jag har lite att fixa med ikväll.

Min fina tjej idag. Jackan kommer ifårn Lindex och är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling