Tiden går

Hej underbara ni
Ja tänk vad tiden går fort. Nu har jag en tjej som är 3 år och en på 1½ år. Och snart har jag gått halvvägs i denna graviditet med William (är idag 19+3). Känns otroligt konstigt att Lilly var 1 månade äldre än vad Léone är nu när hennes syster kom. För Léone kommer ju vara 4 månader äldre när hon får pröva på rollen som storasyster. Men jag tror att hon kommer bli en jättebra syster då jag satt på en docka pyjamas ifrån dom bortplockade kläderna och hon är helt kär! Går runt och pussar, kramar och gullar med den och är allmänt söt. Hon säger även docka hela tiden till den. Mina underbara tjejer! Är så otroligt lycklig att jag flyter runt på som moln♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling