Julkänslor

Hej mina fina
Åh vad jag vill ha jul nu! Har en sån otrolig julkänsla att jag nästan spricker här hemma. Har faktiskt knäppt julkort idag och även beställt dom så nu är vi på banan där. Har lovat Victor att vänta med att julpynta till på tisdag kväll då jag vill ha det juligt och fint till Léones födelsedag vilket är på onsdag. Så nu längtar jag som bara den till på tisdag kväll för att få ta fram alla fina julgardiner och tomtar. Och att få baka pepparkakor, pakkarkakshus, lussebullar och fixa julgodis. Åh, ge mig tisdag NU!
 
Den enda jag inte längtar till på tisdag är mötet med prästen föpr planering för Williams dop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling