Stora killen

Hej mina fina
Kikar in lite snabbt i matlagningen för att säga att vi varit till BVC idag igen. Och killen växer så det knakar. Idag hade han gått upp 500 g till så nu väger min lilla älskling 5520g och är hela 59,7 cm lång. Så nu är han en bra bit över på längde och precis över på vikten. Så nu ryker även 56 i överdelarna. Byxorna funkar fortfarande 56 och i vissa fall öven 50 och heldressarna funkar nog någon vecka till. Men överdelarna är det kört med märkte vi igår =)
 
MItt lilla ♥ Vem kunde ana att du skulle väga 5,5kg efter 8 veckor när du låg där helt ny i min famn på förlossningen?

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt att han växer!

Svar: Ja verkligen. Fast det är ju lite jobbigt att lägga undan dom där jättesmå kläderna igen haha. Kram!
Liselotte

2012-11-23 @ 07:10:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling