Träning och vikt

Hej mina fina
Ja, i onsdags var jag ju iväg på efterkontroll. Pratade knappt om förlossningen då jag kände att det inte fanns så mycket att säga. När det äntligen grog igång gick det ju himla fort och det gick otroligt bra att vara helt utan bedövning.
 
När vi kom till vikten hade jag gått ner lite mer än 6 kg sen förlossningen och nu ligger jag på ca 80 kg. Och då är det 4,6 kg mindre än min inskrivningsvikt. Så vi kör på med träningen som vanligt och så hoppas jag att jag ska gå ner minst 5 kg till sommaren. För som jag sa så är jag inte intresserad av att bli smal utan att må bättre och bli piggare. Och gärna komma i mina kläder som jag hade innan jag blev gravid med William. Önskevikten om jag skulle få bestämma skulle nog vara runt 68 kg till mina 166 cm. Men det är ju en bit dit. Men jag har verkligen inte bråttom heller så jag kanske ska sätta det som ett mål. Ja, så tror jag att vi gör =) Vid Williams första födelsedag hoppas jag väga 68 kg. Då har jag alltså 12 kg att gå ner på 10 månader. Ingen hetsig nergång utan en sund en. För jag tänker inte sluta äta gott utan livet är till för att levas.
Mina älskade barn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling