Träning!

Hej mina underbara
Här hemma har jag nu startat med lite träning. Jag var ju knappast tränad innan William flyttade in i magen och jag är inte ute efter att bli jätte tränad utan bara att må bättre av att röra på mig och för att få bort den lilla degmagen jag just nu är ägare av =)
 
Så idag har jag börjat lite försiktigt med plankan och även lite crosstrainer. Om jag ska vara ärlig började jag mer crosstrainern redan förra veckan och jag kände att jag fick ur mig det som jag bygger på mig när tjejerna lever loppan och trotsar allt vad dom kan. Win win alltså =)
 
Eftersom jag inte är ute efter någon superkropp utan bara att må bättre så tänkte jag köra plankan varje dag morgon och kväll 3x30 sekunder och crosstrainern ca 10-15 minuter måndag-onsdag-fredag =)
 
Så jag ska knäppa kort på magen och väga mig på onsdag då jag ska på återbesök så får vi se hur det går med allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling