Trött mamma

 
 
 
 
Hej mina fina
Ja, här hemma sitter en mamma som känner sig otroligt trött varje dag fast hon går i säng tidigt nu. Och det är ju inte pga sömnbrist utan av mina 2 döttrar påhitt varje dag som gör mig trött. Varje dag måste man hamna i bråk då dom bara trotsar. Men  det är ju bara att bita ihop och hoppas på att dom snart kommer ur den västa fasen så man kan ha lite mysigt med alla sina barn =)
 
Annars då? Jo, livet bara rullar på och det känns som att man inte hänger med alls. Snart är ju William 6 veckor och Léone fyller ju snart 2 år. William är jättesnäll som sover bra nattetid med 2 uppvak per natt och som redan har fått in rutiner på kvällar/nätter. Dagarna är lite värre då han inte riktigt kommer till ro när hans systrar lever loppan och han har en mamma som måste säga ifrån hela tiden men det är ju som det är. Livet som mamma till 3 går jättebra =)

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag är också jättetrött...

Svar: Ja, det är verkligen hårt att vara mamma till 3 vissa dagar känner jag.
Kram
Liselotte

2012-11-08 @ 14:28:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling