Underbar natt

Hej fiinisar

Åh vad jag sovit gott inatt. William sov inatt 13 timmar med ett avbrott för lite mat. Så underbart att få sova riktigt gott en natt. Och så skönt för honom med då han inte sover allt för mycket dagtid. Han har svårt att riktigt komma till ro så det blir oftast en lite längre vila och sen små korta lurar i famnen. För jan vaknar 9/10 gånger när man ska lägga ner honom. Och eftersom han alltid sovit bra nattetid vill jag inte lägga honom i vaggan dagtid för att förstöra det. Men när man får sova så här bra på natten får man ta att det blir mycket vakentid under dagen istället =)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt!

Svar: Ja, fast det var ju tydligen bara en engångsföreteelse för nu är vi tillbaka på två uppvaknande per natt. Men jag är lyckligt lottad ändå =)
Kram
Liselotte

2012-11-20 @ 20:58:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling