Välkommen november

Hej mina fina

Här hemma välkomnar vi november månad och även Williams 5 veckors dag. Idag ska jag och barnen hem till mina föräldrar och bara ha det bra. Är då glad att vi har våra nära boende i samma lilla by så man kan träffas ofta.

Igår bar vi iväg till Uppsala en liten snabbis där William fick lite kläder i strl 62 då killen växer så fort så snart måste dom läggas i byrån. Sen blev det tråkig men nödvändig handling på Coop där jag lassade på med massor av ersättning och blöjor till Léone och William.

Vi blandar babysemp 1 med deras lemolac och här hemma i Östervåla är just blöjor och ersättning inte det billigaste så igår köpte jag 3 av varje ersättning och 5 förpackningar blöjor. Inne på Coop i Uppsala kostar blöjorna nämligen 20 kr billigare per förpackning och det blir ju en hel del i längden. Så igår köpte jag dom första blöjorna i nr 3 för jag har köpt på mig så mycket blöjor i 2 sen innan så det tror jag han har så det räcker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling