4 veckors killen

Hej mina fina
Här hemma har vi en liten kille som igår blev 4 veckor och som imorogn blir 1 månad! Hur har det gått till? Mammas lilla älskling♥
 
Idag var det dags för ett nytt besök hos BVC och nu killen växer som bara den. Idag vär han 56,3 cm lång och vägde 4420g. Han har alltså gått upp 595g på lite mer än 1 vecka. Höll på att tappa andan när jag såg det men enligt BVC så var det ingen fara alls då han bara äter ikapp upp till mittenkurvan. Han ligger ju nu strax under den och han låg ju på den undre när han föddes så allt ser jättefint ut!
Mammas underbara lilla kille!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Oj va han växer! Nästan ikapp Jesper nu, saknas bara 1½ cm på längden och kanske 800 gram på vikten :P Tror jag har fått en dvärg ^^ Kram!

2012-10-26 @ 22:35:36
URL: http://jagvillintehablogg.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad bra att han växer! :-)

2012-10-30 @ 21:32:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling