Mammas lilla älskling

Hej mina fina
Äntligen helg vilket betyder att vi är hemma alla 5 i familjen. Så underbart skönt för oss tjejer (och William) att få umgås med pappan i familjen. Det är ju rätt så fullt upp för mig annars då jag inte hinner vara lugn en enda stund när jag är ensam med alla mina underbara barn. Man går ifrån att vara vid det ena barnet till det andra och mellan det är det någon som är hungrig. Men jag har klarat av dessa 2 veckor rätt bra ändå måste jag säga. Alla har fått mat när dom varit hungriga och än har vi sluppit skrikkaos =)
 
I torsdags blev våran lilla kille 2 veckor och han växer och frodas. Tror nog att hsn blir en lång kille för dom långärmade tröjorna/bodiesarna är lite korta i ärmarna medans dom sitter bra på kroppen. Så på måndag (när jag btw fyller hela 24 år!) åker in till Uppsala blir det att köpa flfera bodies som är smala i kroppen men är i strl 56 så han får kläder som sitter bättre på honom. Tycker inte riktigt att han ska behöva bada i kläderna heller. 
 
Hur som så är han verkligen otroligt snäll och sover snällt på både dagen och natten. Nu börjar vi även få in lite rutin på kvällarna så han somnar mycket tidigare nu (runt 20-21) och får pyjamas och läggs i vaggan. Sen vaknar han 1-2 gånger mellan klockan 2-6 innan det är dags att ta morgon vid 8-9 tiden. Men oftast hinner jag ju upp inann honom då tjejrna vaknar lite tidigare och då är det frukostmys i soffan för dom.
 
 
 
K Ä R L E K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling