Ny vecka

Hej mina fina

Här hemma flyter dagarna ihop sen V fick ett nytt jobb där han jobbar 75% under veckorna så vi har en helt annan vardag än vas vi hade innan William kom till oss. Men det går ju rätt så bra. Tjejerna har dock börjar trotsa rejält så varje dag är ett krig känns det som vilket är otroligt jobbigt men jag kämpar på. Idag har dom redan haft sönder en av mina lyktor i hallen då Lilly slängde ner leksaks dammsugaren i trappen och Léone har målat bordet i vardagsrummet med lila penna. Tur att det gick bort säger jag bara. Och på allt detta har alla barnen snuva, även lillebror.

Annars då? Jo, livet är härligt även om det är massa trots och fullt upp. Men det är väl precis som det ska vara? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling