Älskade lilla mormor!

Hej mina fina

Idag är en dag jag alltid kommer komma ihåg. Inte bara för att det var idag vi hade BF med underbara lilla sonen utan för att idag är det 7 år sen jag förlorade min älskade mormor. Jag kommer aldrig glömma samtalet jag hade med mamma den morgonen då jag fick höra att hon inte längre fanns hos oss. Jag hade sovit hemma hos Victor och det gör lika ont nu som då i hjärtat.

Det var så mycket jag hade velat säga henne. Att jag älskade och fortfarande älskar henne av hela mitt hjärta. Att jag och Victor hade bestämt oss för att vi skulle förlova oss på julaftonen. Att jag ville ge henne barnbarnsbarn som skulle få heta Elisabeth efter henne. Min älskade lilla mormor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling