1 månad kvar!

Hej mina fina. Ja, idag är det den 4:e september vilket betyder att det idag är 1 månad kvar till vi har BF med William. Så underbart att nu kunna räkna ner dagarna på ett annat sätt än innan. För nu är det inte lång tid kvar. Och idag hade vi besök av en annan bebismage då Victors kusin var hit och fick lite kläder mm till sin lilla i magen som är beräknad om 2 veckor. Lilly körde lite magi och lyssnade länge på magen och kom fram till att det var en tjej i Saras mage så nu väntar vi med spänning och ser om hon får rätt igen. För innan vi var på RUL sa ju Lilly att vi skulle få en lillebror och där hade hon ju rätt =)

Annars då? Jo det tickar på. Sitter just nu inne hos Léone som precis somnat och har en liten kille i magen som bråkar på. Han har otroligt hårda hälar denna lilla pojk och jag vet inte hur många gånger jag faktiskt börjat gråta av hans sparkar så det är inte lite han tar i heller. Lägg på en halsbränna som snart bränt hål i strupen på mig så har ni en tjock liten mamma som skriver detta =) Men, som sagt. Nu har nedräkningen börjat på riktigt! Och imorgon blir det nog ett besök till V's mormor och morfar för att ta hem vaggan till William.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling