1:a september

Hej mina fina
Ja, nu är det väl höst på riktigt då augusti nu är över och vi gått in i september. Men det känn ssom att vi inte haft någon sommar alls i år då vi inte fått njuta av någon värme alls känns det som. Men jag som gravid som väl inte klaga för vem vet hur vätskefylld man hade varit då. Har även denna gång haft ture att slippa vätska i kroppen vilket jag inte trodde då jag skulle vara så långt gången över sommaren men det var ju skönt att slippa det med tanke på allt annat som hänt denna sommaren. 
 
Gick tillbaka i arkivet 1 år tidigare i morse och det var otroligt jobbigt då så mycket känslor kom tillbaka. För ett år sen bodde vi ju fortfarande kvar hos mina föräldrar då våran fd hyresgäst fortfarande bråkade och vi fick inte flytta tillbaka till huset. Tänk vad man under sina snart 24 år varit med om. Ja, man önskar ju många gånger att man kunde slippa hälfen av allt man varit med om dom senaste året. Men även så mycket man aldrig skulle vilja byta bort♥
 
Idag ska vi iväg hem till mina föräldrar när V kommer in ifrån ruksket. Vart ett rätt så kort besök på sjukhuset då min syster blev utskriven fort så det fick bli lite besök på mataffärer istället innan vi åkte iväg för att äta ihop. Lilly fick inga nya byxor för när vi kom i närheten av kappahl var Lilly så hungrig att mat gick långt före nya byxor så det får vi ta en annan gång =)
 
Nej nun ska jag ta tag i all rentvätt som hänger nere i källaren inann vi far iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling