23 dagar kvar

Hej mina fina
Ja, här räknar vi ner dagarna för fullt och vi är redan nere på 23 kvar till BF. Magen känns stor som en hel kontinenet och har jag halsbränna mer eller mindre varje dag. Svårt att sova med men det är väl för att förbereda mig inför vakennätter. Men vi hoppas att William kör samma race som sina systrar och vaknar för lite mat för att sedan somna om. Tänk att vi snart ska ha ett till litet liv att ta hand om. Helt sjukt! Allt har verkligen blivit så overkligt nu när vi kommit så nära. Men oj så vi längtar till att träffa den lilla varelsen som ligger där inne♥
 
Dom här dagarna har vi kört på med en massa olika saker som vi vill få undan så fort som möjligt. Jag har tex fluttat runt tjejernas blistolar för att vi alla ska få plats i bilen när vi blir 5 i familjen. Och när jag var igång fick deras bilklädslar åka ett varv i tvätten med så nu ser dom helt nya ut =) Och nu förbereder vi oss för att sätta i en ny ytterdörr här hemma. Ska bli helt underbart med en ny fin dörr! Ska även byta golvet nere vid dörren och sen ska det upp en vit tapet i trappuppgången för att göra det lite extra fint. Åh vad jag älskar min boar enerig!
Oj vad vi är nyfikna på vad du är för en liten kille som har legat där inne i nu 9 månader. Det var verkligen ment to be att just du skulle komma till oss eftersom du fäste direkt efter ett missfall våran lilla älskling♥

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Mysigt att det börjar närma sig kram Diana

2012-09-12 @ 10:06:51
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling