Dagens BM besök

Hej mina fina
Ja idag var det dags för ett nytt BM besök men denna gång fick jag gå in helt själv då Lilly hade feber igår och inte mådde så bra imorse men det gick så bra så.
 
Lillkillen ligger folrtfarande med huvudet neråt och ruckbar men det tycket BM inte var något konstigt alls. Tydligen behöver mitt bäcken inte ha en fixerad liten kille då det vet från förra gången att det kan öppna sig otroligt fort och med det så åker han ner då och inte nu. Skönt att höra tycker jag. Sen var SF-måttet på 34 cm och nu har jag för första gången någonsin hamnat mitt på "svensson kurvan" men det hade ju sin lilla förklaring med. William ligger raklång med kroppen som en stolpe med rumpan upp i toppen av livmodern vilket gör att han tar mycket plats av SF-måttet. Dock tror hon inte att han var så stor som en bebis som ligger på mitten av kurvan annars väger utan tydligen har vi en liten kille där inne =) 
 
Och idag hände det äntligen! Idag har jag äntligen hamnat på min inskrivningsvikt. Haha! Ja, det tog ju bara ett X antal veckor eller vad säger ni? Annars såg allt fint ut och jag fick en ny tid om 2 veckor men den var hon inte så säker på att jag skulle komma till. Får ju hopppas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling